hemma från jobbet!

nu har jag haft sista dan på jobbet, och det är blandade kännslor, kommer ju sakna mina små söta barn!! :)
iaf så va jag och mamma en snabbis i täby igår för jagg skulle byta mitt Thomas Sabo armband som jag fick av min bror, men de vart lite mer än bara det :p
Linne från MQ
Klänning från MQ
Väska från H&M
byxdress från H&M
och sen lite saker till Rhodos från Åhlens
ett värme skydd från Lee Staford
ett torr shampoo från Lee Staford
och sen en vattenfast maskara från Isadora :)
.
kvällen idag är lite oplanerad, men jag vet att jag iaf ska åka till tegel såsmåningom och ta ett glas eller två med åtminstonne Camilla :p
sen hörde jag rykten om att det skulle vara poolhäng hos John men vi får se hur det blir med den saken :p
puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback