12 dagar och 8 timmar :o

Min födelsedag närmar sig med stormsteg och jag börjar fan bli nervös!! :o men men "vuxen"livet kommer nog gå jätte bra :p
igår vaknade jag hemma hos Louise och så färgade jag hennes hår innan jag åkte hem för att typ vända i dörren och åka hem till Amelie där vi satt och pysslade med Louises present mellan typ 13 och 20 :p men mitt i allt var jag tvungen att åka hem för att duscha och hämta kläder till kvällens bravader :)
Väl hemma hos Louise igen så kom det såsmåningom lite tjejer och så åt vi god middag, vid 10 tiden började det komma människor och snart var dansgolvet i full gång och drinkar flödade, vid 3 tiden fick jag en jobbig överraskning när jag snabbt skulle kolla FB så då kände jag att jag hade gjort mitt så jag gick och la mig :p
väldigt långt inlägg men men.... puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback