bad update!

gud vad dålig updatering! men jag har bara varit hemma och vänt under den här helgen :p midsommar va iaf väldigt oplanerad men slutatde med att hedda kom hem till Camilla och efter många om och men åkte vi hem till oscar där killarna hade firat sedan 1 :p
igår så bakade jag och camilla en supergod kladdkaka men precis när vi skulle börja äta så kommer årets största geting in genom balkongdörren!!! den va typ såhär stor
......................................................
|                                                    |
|                                                    |helt seriös utan att överdriva va den lika stor som min tumme, asså den va
|                                                    |heeeeelt sinnes!!!!!
|                                                    |
......................................................
iaf framåt kvällen kom hedda, julie, bella och ralle hem till camilla och vi åt middag och körde jag har alldrig och umgicks :) sen gick jag och Camilla hem till mig och sov, nu har jag varit ute med hunden och väntar på att CP ska vakna :)
puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback