Bildbomb!

Gårdagen började med att jag mötte upp Mary för att åka hem till Elin o möta upp dom tjejer som hade åkt flak, sen gick vi till Bellas mottagning, där bjöds det på god mat och gott bubbel, så efter att vi hade svullat, skålat och pratat så begav vi (jag, Louise, Hedda och mary) oss hem till Oscar för nästa mottagning, på vägen mötte vi upp fler från HG :) Och sen så blev jag och Louise medbjudna på Dagys slutskiva/hemmafest så vi åkte hem till Lousie fort för att sen möta upp Amelie och Erik. sen efter mycket skratt och dans så åkte vi hem och sussade sött :)
Louise med Heddas Vevezuela (?)
Glada tjejer!
självutlösare <3
HG <3
3 Orteeeeen bilder
fötter
Louise blir haffad
haha en pigg Louise?!
Nej nu ska jag snart äta middag, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback