fortfarande usel uppdatering...

okej jag är fortfarande dålig på att uppdatera, men de kommer antagligen vara så undertiden jag jobbar :p men men så ere, idag efter jobbet åkte jag hem och packade så kom bror min och hämtade mig och så åt vi middag tsm innan jag sprang iväg till tåget för att åka till Julie för ännu en tjejkväll med massa gott och gott sällskap :) tycker synd om tove som är väldigt sjuk och inte får vara med och snacka strunt!!! :(
iaf så är det jobb som vanligt imorn o sen funderar jag på om jag ska åka in till stan för att kolla så att min piercing läker som den ska, har haft otur med sånt förut så vill vara på säkra sidan! annars kommer jag säkert bara åka hem o göra ingenting :p men men nu måste jag sova!
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback