Dålig uppdatering

Under lovet har jag varit sämst på att uppdatera! men nu ska jag skärpa mig :)
Så i lördags så åkte jag hem till Mary och åt god lax middag med henne, Maria och Johanna :) Sen bar det av till John där de var trevligt folk med trevliga människor :) Efter mycket skratt och dans så drog Jag, Mary, Maria och Johanna hem till Mary och sussade söt :)
I Söndags när jag kom hem så väntade min söta älsklingshund på mig i min säng, hur de nu gick till eftersom min dörr alltid e stängd men men :p Vid 3 nångång gick jag och mamma ut en långpromenad med hunden i det soliga vädret.
Idag så kanske jag ska träffa Josefine :) om jag inte ska det så ska jag försöka orka städa rummet och packa väskan till pappa.
Det vart inte så mycket bilder i Lördags, men här är några :)
jag och Johanna goes sexy!
Johanna delar ut slängkyssar till höger och vänster :p
flummig bild :p
Julie, Johanna och jag :)<3
Jag sa att dom skulle göra sina sexyfaces, lyckades dom? :p
haha söt!
jag och Johanna har ett litet smygförhållande :)
hahahahaha så JÄVLA snygga!! <3
and this is my dream man!
Nej nu ska jag gosa med vovven:) puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback