en grå dag som slutar med några solstrålar!

Idag försov jag mig....igen. fattar inte vad som är grejen asså...aja men när jag väl kommit till skolan så va de kundpass som vanligt på tisdagar så dom utan kunder får träna på de som man behöver typ, jag körde en föning. Sen var våran samhäll inställd så jag och Josefine åkte till skanstull och tog en 30 minutare :D såååå skönt!! sen sprang vi in på åhlens, Josefine skulle köpa hårfärg och jag köpte en brynskugga och pensel :)
när jag kom hem tog jag 1 ½ timmes promenix med hunden, älskar att ta långa promenader med henne :)
Imorn ska jag försöka släpa mig till ICA för att lämna mitt CV, sen ska jag väl titta in på amis o titta om det finns några jobb att söka :)
sådär fina blir mina ögonbryn med skugga ist för penna :)
men nu ska jag kila! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback