fan vad jag e trött!

Igår va....speciellt. Debörjade väl lite sisådär men blev lite roligare när Andrew och Erik dök upp, då satt vi och pratade till klovkan 8 imorse typ :p haha men fyfan va dom tjafsar...dom e värre än tjejer asså!! men men....ett litet missöde hände även igår, som jag måste ta i tu med nu.
Sen va jag ju på intrrvju idag, de vette fan hur det gick heller, hon hade feta stonefacet och visade ingenting så vi får se om dom ringer. sen på nåt konstigt sätt harr jag känt mig bakis HELA dan, men jag drack bara 3 glas vin igår :s men nu tror jag att jag ska lägga mig i sängen o glo på nån film eller kanske se några avsnitt gossip girl :)

jag och ralle flummade med min webcam igår:p


en till flumm bild på mig och ralle :p


såhär pigg ser jag ut just nu :p

men nu ska jag dra, puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback