Fredagsmys

Jag och mamma gjorde hemmagjord pizza till middag idag som avnjöts framför en film som fortfarande rullar. snart är mammas vaniljbullar klara då ska jag unna mig en eller två :) Filmen är den "nya" Wall Street:p
imorn ska jag som sagt klippa bror min och sen på kvällen drar jag hem till John som styr fest :)
sen när filmen är klar så blir det att titta på nya avsnittet av big brother (egentligen vet jag inte vrf jag tittar på det för de e skit egentlige men...) och kanske nåt gossip girl avsnitt om jag orkar :)
så för att samanfatta dagen, jävligt chill och umgåts mycket med min kära mamma :)


som sagt är mitt hår kaos men det finns inte mkt att göra åt så...:p

nej nu måste jag koncentrera mig på filmupplösningen :) puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback