Hade tråkigt, så snodde en lista från Toves blogg :p

Lovar du att vara ärlig? Aoo
Du heter: Linnea
Smeknamn: Zielke, Linnet har jag nyligen fått också .p
Låt som när du är ledsen sörjer till: Your song med Ellie Goulding, awsome låt!!
Beroende av: Coca cola :/
Vad tror folk om dig: ingen aning, och jag vill ärligttalat inte veta heller!
Hur imponerar man på dig: med en underbar personlighet :)
Brukar du skratta för dig själv: Hehe well...nej men aa ibland kanske :p
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: :-), från min mamma
Var bor du: Vallentuna
Äger du några converse: Nope
Är du allergisk mot något: jag var förut, men inte idag
Hur svarar du i mobilen: beror lite på vem de e men för det mesta, aa halå?!
Antal timmar sömn inatt: 7 ungefär 
Brukar du komma i tid: Japp
När mår du bra: När mina vänner mår bra och jag inte är sjuk
Hur känner du dig nu: irriterad
Vem ringde du senast? Josefine
Vem ringde dig senast? Mamma
Vad saknar du: Sommaren
Hade du en bra kväll igår: ehm, jo de hade jag väl :s
Favorit dryck på morgonen: Apelsinjuice
Rakar du benen: klart! :o
När brukar du oftast gå och lägga dig: runt 12 nångång
Är du blyg: Bland nya människor ja
Sysslar du med någon idrott: japp, dansar
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: haha, vad skulle jag inte göra? :p
Är du nöjd med ditt liv: Jo hyffsat
Är du bortskämd: beror väl på vem man jämför med, men nej det tycker jag inte
Vad gör du i morgon: letar efter en praktikplats och dansar gärnet
Vad längtar du till: sommaren, kärlek, Rhodos
Har du bra vänner och äkta vänskap: ja, lyckligt lottad med många äkta vänner, och det tackar jag gud för!
Vad använder du för schampo: Schwartzkopf, gliss
Hur gammal är du: 17, fyller 18 i Juni :D
Gröna eller röda äpplen: dom som e nåt mitt emellan och e hårda e godast! :D
Gillar du golf: Till en viss gräns, sen tappar jag tålamodet :p
Vilken tid gick du upp idag: vid 7
Har du sovit i din egen säng inatt: japp :)
Har du strumpor på dig nu: haha ja? :s
Är det okej att gråta: självklart!
När grät du senast: för några timmar sedan
Vad skulle du göra om du vann en miljon: antagligen bjuda kompisar på alldeles för mycket fika :p sen skulle jag väl köpa kläder men också spara massa :)
Bär du glasögon eller linser: Nej :)
Har du piercing: Her haft i naveln två ggr men min kropp gillar inte det så dom stöttes bort båda gångerna
Vill du gifta dig: Yes!
Vill du ha barn: Klart jag vill!
Solar du ofta: Solarium? ja :p
Är du bra på att laga mat: jaa det tycker jag :)
Är du flygrädd: aa :/
Hur vig är du: än en gång, beror på vem man jämför med men jag e väl rättså vig :p
Är du musikalisk: hehe nej, låter som en dränkt katt när jag ska sjunga xD
Vad dricker du helst när du är törstig: En Coca cola, helst från en selecta automat :D
Tror du på ett liv efter döden? Nepp eller beror på vad man menar :s
Tycker du om sushi? Nej, men jag vill! :(
Vad äter du helst när du ser på film: chips med dipp :p
Är du morgon- eller kvällsmänniska: både och faktis :p
Vilken ögonfärg har du: Grön/brun, ibland mer grön o ibland mer brun :p
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Japp
Biter du på naglarna: Nej, har alldrig gjort
Senaste låt du hörde: kommer verkligen inte ihåg :o jag satt bakom ratten och då koncentrerar jag mig på vägen, inte musiken :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback