har ingen aning vrf ja inte uppdaterat än :p

När jag kom hem från skolan idag åkte jag hem till mamma för att ta ut hunden, jag gick med henne hem till pappa för att pack o så o sen plockade mamma upp oss när hon kom hem från jobbet. Idag åt vi våfflor till middag, de va gött!!!:) sen somnade jag på soffan nån timme typ o ska snart lägga mig i sängen ist :)
Idag fyllde Matilda år och hon hade med sif tårta och bulle, de va asgott :) och medans vi fikade så hade vi egen hårvård, jag skulle mörka ner Josefine nått steg bara, shit asså....orkar inte gå in på vad som hände, men vi blev otroligt irriterade och Josefine blev såklart rädd att de skulle bli förjävligt....men tillslut så blev det skit snyggt :)
såhär ser jag ut idag, bara foundation och mascara på idag vilket
inte händer så ofta :p
men nu ska jag snart sussa :) puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback