Hemma + en underbar natts sömn

åååh vad det var skönt att komma hem inatt!! efter en bussresa på 6 ½ timme så va det underbart att lägga sig i sängen o sträcka på sig :) jag somnade direkt och sov som en stock fram till 9, även fast jag bara sov drygt 7 timmar så är jag heeeelt utvilad :D
iaf...i fredas aå var det samling vid 15.30 och bussen gick vid 16. och på bussen hann vi avverka 3 filmer :p när vi hade kommit till nyköping så stannade vi vid nyköpingsbron o åt middag och köpte massa godis :) när vi kom fram till Scandic i Kalmar vid 22 typ så gick jag och Emma Bark upp til vårat rum, tittade på modern family o sen sussade vi söt, vid 9 på lördan så gick bussen till hallen vilket var extremt onice eftersom jag hade direkt final och inte skulle dansa föränn vid 16 :p men men tiden gick och tillslut blev det min tur, jag gav allt men de känndes inte riktigt rätt...men domarna tyckte tydligen att jag gjorde bra ifårn mig så de blev en första plats :) sen efter några timmars väntan till så satt vi ääntligen i bussen på väg hem, och så stannade vi på donken, de va inte bara våran buss som tänkte den tanken kan jag säga....men vi hade ringt och förbeställt och dessutom va vi första bussen dit :D
och efter ytterligare en massa timmar så svänger bussen in på parkeringen i vallentuna där mamma står och väntar :) lalala de va min helg änsålänge... :p
jag och emma innan vi ska bege oss hemåt
men nu ska jag gå o äta lite frullebulle :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback