Jag lever!

å....nu börjar min migrän äntligen gå över!! ska snart ut på en promenad för att få lite friskluft till min möra kropp....låter som jag e 70+ xD men men så ere....ikväll ere dans, kommer antagligen inte kunna vara med, men eftersom det slängs ut MASSA koreografi så tror jag att jag iaf ska gå dit och titta på. Imorn ska jag försöka ta mig toll skolan igan, det jobbiga är bara att jag går till 16.30 :/ så vi får se hur mkt jag orkar....på lkördag åker farsgubben o hans särbo/tjej till Jordanien(?) och mina farförälldrar kommer inte hit som det var tänkt först, JIPPIII!!! så vi får se om jag kanske drar ihop nåt värdelöst :p men eftersom Hedda fyller vuxen på lördag (GRATTIS!!) så kommer många av dom man vill bjuda hem till sig vara ute på krogen och fira henne, så vi får se vad som händer.
nej nu ska jag baka havrekakor :D har inte fått i mig nåt med nånsorts energi sen söndagskväll...nu ska städerskan in i mitt rum så måste gå härifrån, pusss!!!!
en fin sommaroutif som jag vill ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback