Kalmar imorn

Igår uppdaterade jag inte, för jag orkade inte skriva innan jag åkte till täby för att fika med camilla, o sen när jag kom hem så åt jag bara middag och åkte sen till dansen :p
iaf på dansen igår gjorde vi lite nytt material till gaga dansen, den kommer vara så grym om Sara får till formationerna den här gången :p
idag hade jag en vanlig torsdag, på kundtekniken skulle vi göra en fejdning, de är när en mörk färg övergår till en ljus eller tvärt om :p lättare sagt än gjort säger jag bara, speciellt när våran kära lärare bestämde sig för att inte berätta hur man skulle göra :p men men hon tyckte resultatet blev snyggt iaf :p
imorn ska jag till Kalmar för att tävla på lördag, vilket betyder att det inte blir någon skola för mig imorgon :p
haha min vecka har varit så extremt jobbig...Måndag va ja hemma av personliga själ, tosdag hade vi bara ett prov så va i skolan 30 min, onsdag hade vi studiedag, torsdag vanlig skoldag, fredag hinner jag inte till skolan :p vilket blir hela 3 ½ lektioner den här veckan :D
datan följer nog med till Kalmar men jag vet inte om det kommer finnas internet på hotellet, antagligen behöver man betala för det så jag kommer nog inte uppdatera nåt under lördagen :p
nu läste jag if att det finns fri uppkoppling på hotellt men vi får se om de funkar och jag orkar uppdatera :p
aja nu ska jag inte babbla på så det blir ett evighetsinlägg :p
en happy linnea igår morse :)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback