Kan inte sova

Jag ligger i sängen och kan inte sova :/ funderar på att gå upp o dricka lite varm mjölk med honung, de brukar man bli sömnig av...
iaf...adag på dansen fortsatte vi med våran dans vi ska ha på showen, de e bara 5 onsdagsträningar kvar :o, men vi dansar iaf till Lady Gagas I was born this way, dansen e skit bra och vi kommer antagligen få finalnummret med den dansen :D
Just nu dunkar mitt huvud och det känns som det är migrän påväg vilket jag inte alls har tid och lust med!! -.-
såg precis på facebook att amelie ska försöka sig på en ny fancy middag på lördag :)
sådär ser mitt hår ut när jag ska sova nuförtiden :p vill inte ha det i bulle
för då blir det så risigt, men vill inte ha utsläppt för då blir det så fult. och
man kan inte ha en vanlig hästsvans för det skulle vara obekvämt, sååå jag
får ha en dammvippa mitt på huvet :p
men nu ska jag dricka nått varmt och sen försöka sova lite :) puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback