l-l-l-l-lördag :D

åh vad jag älskar helger! även fast man har myket att göra så är man typ alldrig stressad, sååå skönt! :)
ikväll så skulle det ha varit fancy middag hos Amelie men p.g.a släktinvation så förflyttades den hem till mig :p
så nu ska jag gå ner o slänga in lite kläder i tvätten, sen måste jag hem till mamma sen ska jag möta upp Camilla för att handla :)
sen måste jag städa lite åxå.p och jag o Camilla ska hinna gå igenom massa koreografi som hon har missat när hon låg hemma med influensa i typ 2 veckor :o
sen ska vi väl börja laga mat o fixa oss lite :p
sen vid 18.30 så kommer brudzen :p men men nu måste jag ner till tvättstugan :p
hehe jag e osminkad o fastnar inte på bild så det vart en censur på dagensbild :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback