Nu är jag hemma!!

Nu har jag äntligen kommit hem!!! jag e så sjuuukt trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen :p
men men igår efter tjejmiddan så drog vi till Andrews lokal men bestämde oss ganska snabbt för att åka hem, men när vi kom till mörby så mötte jag och Camilla Elins kompis Ellen som skulle träffa upp andrew och elin, efter ett långt tag så lyckades hon övertala mig att jag skulle följa med tillbaka till lokalen :p problemet var bara att bilen vi skulle åka med inte fanns så vi satt i mörby 1 timme o vänta -.- tillslut kom det skjuts och när vi kom dit så satt vi mest och pratade fram till 07.30 när vi skulle börja röra oss hem men jag insåg ganska snabbt att jag måste åka kl 8 för att jag skulle till Revlon kursen....som jag inte visste vart eller när den va....men vid halv 9 så mötte jag upp Anna i parallel klassen vid östermalmstorg och så tar vi nån buss dit, och då var det på Björn Axén och jag hade ju vetat en mkt snabbare väg.....:p
men men efter en natt utan sömn och en 5 timmar lång kurs är jag äntligen hemma och kan lägga mig i soffan och käka chips :)
fan vilken babblig text det blev nu....men men :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback