Praktikdag

Idag är det egentligen praktik, men eftersom jag för tillfället är utan praktikplats så var jag hemma, men vid lunch så åkte jag in till stan och lunchade med Josefine på Sandy´s :) va satt och pratade om massa saker och kom fram till mycket :p När vi satt där och drack våra smoothies/milkchakes så gick mitt glas sönder i mina händer :o men som tur var personalen jättesnäll så jag fick en ny smoothie :)
Sen gick vi runt lite på stan innan vi skilldes åt och åkte hem. här hemma har jag mätt lite väggar och tittat lite vilka byråar som passar in i mitt rum och tittar runt lite efter färger och ramar :) Snart ska jag gå till bussen för att åka till Dansen som är till 9 ikväll -.- men men sånt e livet, jag älskar ju att dansa så :)
Men nu ska jag titta på How I met your mother :D
så här ser jag ut denna dag som var solig nångång för längesen :p
puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback