ska snart börja räkna ner :p

ska snart gå till bussen, måste hem till mamma o hämta lite saker till ikväll o så hoppas jag att jag hittar ett par strumpbyxor där, annars vet jag inte vad jag ska ha på mig:s
senare kommer Josefine hit, och sen kommer Agge och John och riggar lite saker.
BTW....jag tittar på sjukaste saken på 5an, de e en man som har en sorts tumör som heter Hemangion, och blodkärlen växer (som jag har förstått det) och han har det här i ansiktet så han får bölder i hela ansiktet som gör att han ser ut lite som ett monster, och de här växer helatiden, och "det" (bölderna) väger mer än 3kg :o
man fick se när han va ute på stan, o då stannar folk helt seriöst framför honom och glor, garvar och tar kort, asså visst skulle han gå förbi är det klart man reagerar men snälla, lite respekt får man väl fan ta och visa....usch vissa människor beter sig verkligen som djur....stackars människa!
.
aja nu ska jag inte skriva mer om sånt :p och ist skriva GRATTIS HEDDA! Hoppas du får en grym dag och kvällen/ natten ska jag se till att den blir bra :D
puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback