44 dagar kvar

nu är jag hemma från engelska nationella A delen...
hm...jag såg på Toves blogg att hon hade gjort om designen något jag VERKLIGEN skulle behöva och vilja göra, men har man nångång ork för sånt nej!! :p Kanske gör det idag eftersom jag inte har nåt att göra fram till halv 6 :p
föresten, vad är grejen med alla musikalavsnitt i alla jävla serier?! de e den värsta "trenden" någonsin! Kvällens Grey´s avsnitt ska ju vara det och just nu tittar jag på ett sjunde himlen avsnitt som når högsta töntfaktor med sitt sjungande och dansande!! :p
Föresten har jag ännu en gång tajmat rätt tid att bli sjuk!!! show i helgen vilket innebär massa dans under resten av vecken, och SM nästa helg vilket betyder ännu mer dans den här och nästa vecka...men men de e bara bita ihop och hoppas att man inte dör!!
suger att vara sjuk!!
puss!

Kommentarer
Postat av: tooooove

Jag kan fixa din blogg! :D

2011-05-05 @ 12:52:43
URL: http://tovepetterssson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jaa!:D

2011-05-05 @ 17:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback