min helg och dag!

I lördas så åkte jag (trots att jag inte mådde toppen) till Camilla för att äta middag och sen hem till Tove, jag trodde det skulle vara lite chill, men tji fick jag :p efter Tove pkte jag och Ralle hem till John på efterfest:p vi skulle egentligen sova hos Ralle men vi sov där ist. Igår morse åkte jag hem och tog en långpromenad med hunden och hjälpte sen mamma att leta efter sin försvunna mobil och sen hjälpa henne att få igång sin iphone.
Idag skulle vi permanenta i skolan, det är väl kanske inte det roligaste man kan göra...men men det blev väl "fint" tillslut och jag blev nöjd. men nu måste jag packa väska fö att åka hem till pappa.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback