Nationellt prov

idag hade jag mitt sista nationella i engelska, de va skönt att ha en kort dag i skolan, eftersom jag e sjuk fortfarande. Gick ut med hunden när jag kom hem och sen sov jag på soffan till 2 och nu tittar jag på BB på datan och Vänner på TVn...multitasking?!
Imorn är jag hemma, och på kvällen är det sista lektionen inför SM, hoppas nästan jag blir jätte sjuk torsdag och fredag så att jag e frisk på lördag! sen har jag inte nån större lust att vara i skolan heller på torsdag men men...nej nu ska jag måla naglarna och sen ska jag möta upp mamma för en fika.
en bild från fotografering och teknikövningen i fredags.
mina fina dansvänner, puss på er<3
men nu ska jag göra nåt vettigt, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback