shopping!

fan vad jag hatar mig själv!! jag köper upp pengar som jag inte har....men men sån e jag:p
idag va jag i täby centrum med camilla för hon skulle köpa en present till sin pojkvän, men det blev inte som jag hade tänkt...för heltplötsligt hade jag köpt massa grejer...:p
men men ska visa skorna jag köpte i helgen och grejerna jag köpte idag :)
ett par vanliga vita tygskor från Belle
höga klackar också från Belle
klänning från Bik Bok (MYCKET snyggare på!!)
en vanlig magtröja från Bik Bok
men ser inte riktigt mösntret men de e en magtröja med lite svaga blommer från H&M
ett par svarta shorts (blir som en midjekjol nästan) från H&M
en söt liten "krogen"/ fickplånbok från H&M
nu ska jag snart åka på visningen :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback