30 oktober

Tjabba! sorry för ddålig uppdatering igår! men va inte hemma nånting typ...
Vid 1 åkte jag och pappa till Arninge och köpte en byrå till mig, sen så fikade vi och monterade den, sen var det bara att springa till bussen för att ta sig till Arlanda för att överraska Johanna som har kom hem för svenkst höstlov :) sen så åkte jag hem till hedda och käka middag innan vi åkte in till stan och fikade med Maria, Johanna och Tove, sen vart det en lååång promenad i stan och jag kom inte hem föränn halv 4a tror jag :p
Idag har jag sovit ut, sååå skönt och nu sitter jag och organiserar om bland mina kläder och gör så att mina kära klänningar får hänga helt själva! :D
Ikväll blir det antagligen DJ-challenge på Cafét, ett litet + är ju en av dom som står i DJ-båset ;)
nej nu ska jag återgå till mina kläder:D puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback