bra jävla drag!!

haha visste inte att det kunde vara så bra drag en söndag...:p vi började iaf på moda och sen gick vi till Cafét, där det i början va sjukt segt och vi funderade ett tag på om man skulle åka hem istället, men vid 12 så började de dra igång lite och när själva tävlingen började vid halv 1 så blev det sjukt bra drag för att vara en söndag!! :p iaf så dansade vi till strax innan 3 då jag och hedda gick till subway på sturegatan för att titta om dom hade nattöppet även på söndagar, men icke....så det blev 7eleve och doritos o cola istället :p
men nu sitter jag iaf på sängen och ska lägga mig ner och titta på nån värd serie innan jag ska få en härlig natts sömn!
Btw...pappa gick precis upp, hoppas inte det är för att han ska till jobbet snart xD
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback