Dagen efter!

Shit vilken natt det blev igår!! Jag och Hedda somnade inte föränn vid 6 imorse :p
Vi började som sagt med middag och vin här hos mig vid 7, sen hann jag klippa Tove när jag va onykter, spännande va?! :p iaf sen vid 9 så åkte vi in till tegel där vi stog och kötta på dansgolvet fram tills typ 00.20 då vi fick skjuts av våran favvo chaffis Paulo in till Entourage :) där dansade vi, jag sprang på Anna som fyller år så hon firade ordentligt :p Vid 2 tiden vbörjade vi sakta röra oss mot valhallavägen och nattbussen, när vi väl kommer dit så har aina spärrat av hela vägen, tydöligen ett försök till mordbrand :/ så vi missade bussen och fick vänta en timme :p så vi träffade nåra snubbar somva pårökta, men ändå rätt trevliga :p
men nu ska jag återgå till pankaksgräddningen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback