Dålig Update! 11 Oktober

Idag har varit en såndär riktigt bra höstdag! Jag vaknade typ halv 8 och chillade, duschade åt frukost och fixade mig tills bussen gick vid 11 :) sen hade vi bara frisör och där gjorde jag och josefine gjorde inpackning på varann och bådas hår vart super fint efter :D
sen åkte jag hem och kännde mig sjukt sällskapssjuk eftersom pappa inte är hemma...,så jag ringde hit Camilla på en en dinnerdate! Jag lagade god lax med potatis, sallad och vitlöksbröd och sen åt vi blåbärspaj till efterrätt :D men nu ligger jag i sängen och tittar på "The Fabulos Life Of Ana Gina" och sen blir det nyaste avsnittet av Desperate och efter det även veckans avsnitt av Gossip Girl...med andra ord ett bra avslut på en bra dag! :)
puss och godnatt på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback