Hemma igen!

Så nu ska allting bli som vanligt med bloggandet :p Min helg har varit hur bra som helst!
Fredag: Jag och Camilla Möttes upp i väsby och tog tåget till uppsala där vi Mats och Anna väntade på oss, vi gick hem till dom och drack vin och bubbel och sen vid 7 tiden så gick vi till min brorsas nation där vi åt asgod middag och drack en massa gott vin, drinkar och ännu mer bubbel. Sen blev nationen en nattklubb och vi dansade och shottade och sen vid 2 tiden tror jag att vi drog hem :p Då vart det en promenad där jag och min bror pratade om allt mellan himmel och jord :p Väl hemma i deras lägenhet igen så drack vi ännu mer och lyssnade på massa musik innan vi tillslut gick och la oss...
Lördag: Dagen efter mådda man väl som man förtjänade! Vi vaknade typ 2 och då åt vi lite lunch innan alla 4a tog en lång och välbehövd prommenad ner till stationen, under den promenaden så såg jag för övrig Rafael Edholm...Sen så åkte Jag, Anna och Mats hem till mamma, dit kom även Benni och hanns Anna och någon random kompis till Mammas kille :p Vi skulle iaf äta middag tillsammans för att fira mammas kille som fyllde år i torsdags :p Vid 7 tiden så började jag höra runt om vad som skulle hända under kvällen och inte helt oväntat så vart det utgång.
Jag mötte upp Hedda och vi drog till DAAM och förade lite innan vi mötte upp Julie. Då drog vi till Laroy och när vi stog i kön så kom även Tove :) Vi dansade och hade sköj men med tanke på att typ alla fortfarande var bakis så vart det en väldigt tidig kväll, vid halv 2 började vi röra oss mot tuben och jag kom hem nångång strax innan 3 :p
Men nu sitter jag i sängen icke bakis och ska titta på nån serie :)
bild från igår natt när jag hade kommit hem :p
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback