Hemma!

Så nu har jag krigat mig hem! haha shit vilken jävla kväll/natt/morgon! Det började med åtta flaskor Rotari Rosé hemma hos Hedda med alla brudarna :) Sen viv 10 tiden drog vi in till stan men där splittrades vi, men jag, Camilla, Hedda och Tove drog till Moda men vi drog lika snabbt igen. Vi ställde oss i kön till lobby men dom nekade alla som var under 20 så vi skrev lite snabbt upp oss på listan till aveny och traskade dit. Där blev vi tvungna att sätta Camilla i en bil för att hon vart lite för rolig :p sen nångång runt 2 tror jag så blev vi ut eskorterade av två vakter o sen så minns jag inte mer :p vi sprang tydligen från polisen, snackade med en taxichaffis som säljer vodka, kröp in under en bil och massa skit! haha jag vet iaf att jag och Hedda somnade vi 6 tiden i hennes säng och att jag har en otrolig ångest idag! :p
alla brudar när vi ska gå till tuben
jag och hedda på tuben in till stan!
nej nu ska jag fixa nåt att äta! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback