Höst/vinterdepression?!

Va på praktiken idag, lät min "chef" färga mig, just nu vet jag inte om jag är nöjd...om jag gjorde det av samma skäl som jag gjorde det här sist...eller om jag ville på riktigt :s
har mörkat ner håret...inte så mörkt som det ser ut på bilden men ligger
mellan 7 och 8, för er som förstår nåt.
Sist jag mörkade ner mig var för ganska exakt ett år sen, då berodde det på en höst/vinterdepression, va nöjd i början men det tog inte långtid innan jag vart blond igen. Vet att jag kommer bli blond till våren iaf, vi får se om det kommer tidigare kanske.
Just nu känner jag iaf att jag ser ut som en söt liten flicka...usch säger jag bara!! så luggen kommer inte trimmas på utan den ska ut! fort som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback