Lill-lördag!

Tjabba! Kom precis hem, lektionen idag va fett taggande! vi lyssnade på massa bra låtar i vårt nya helt onödigt bra högtalarsystem (de e typ bio ljud:p). Sen åkte jag till läkaren och kollade tån och dom är dumma i huvet men mer om det nån annan gång! :p Va iaf en snabbis förbi Ica och köpte middag och hämtade ut mina skor :)
.
som sagt är jag ledig imorn så jag passar på att göra det bästa utav dagen/kvällen/natten! La vinet på kylning redan imorse så jag är säker på att det hinner bli kallt och gott, nu ska jah sätta på bra musik på högsta volym, ta en dusch och sen vid 7 kommer Camilla, Tove, Hedda och Amelie hit för att äta middag och föra lite innan vi drar iväg till Tegel :p måste säga att jag är extremt taggad! :D
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback