lillördag!

Hellu! har precis kommit hem! shit viklen kväll!! Jag och Camilla tog ett tåg in till stan som louise hoppade på och sen åkte vi in till daam dit Tove kom senare med 2 jobbarkompisar, sen drog vi till nåt stäälle o va där typ 10 min tills vi tjejer drog till Collage, vid typ 12 sp drog camilla och en timme senare försvann även Tove, men jag och Louise kände att vi inte var riktigt klara...och då började det hända grejer :p vi blev först uppraggade av nåt random som hade en tysk kompis...sen kom en kille ner från vipen (som jag hade tittat lite på) ner och sa att vi skulle komma dot så vi drack en drink där och gick ner o dansade med ännu fler randoms...haha och vid 20 över 2 började vi röra oss mot odenplan för att ta natt bussen hem :p
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback