Måndagar är ingen bra blogg dag!

Har alltid så mycket att göra på måndagar så hinner inte blogga förrän vid 9 :p visserligen försov jag mig till typ 11 idag så jag kom lagom till lunchen :p sen efter kundtekniken åkte jag som vanligt till pappas jobb för att övningsköra :) sen skulle jag packa och köra lite till och nu har jag ätit middag och kokat massa vatten och ställt ut det på kylning. Livet i vallentuna leker!!! För er som inte vet det så va det under kvällen igår en läcka nånstans som gjorde att vattnet i vallentuna kan ha blivit förorenat = att det kan bli som det var i östersund i typ 1 år :o vi får alltså inte dricka vattnet okokat just nu -.- hehe en jävla massa cola kommr det bli för mig! :p
BTW....
hehe första dan på rhodos så träffade jag den här
snubben och hitta den här bilden på costas.se (mingelfotograf
där nere) hahah jag döör!! skulle vara kul att veta vad
människan heter :p
haha iaf tillbaka till sverige... :p imorn ska jag till Blodcentralen för provtagning och i december kommer jag förhoppningsvis få börja ge blod, låter konstigt...men jag längtar!! vill hjälpa andra som behöver blodet mer än mig!!
aja nu ska jag titta på TV o sen natta mig :p puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback