min sjukhus...

Min sjukhusvistelse kommer förfölja mig ett bra tag känns det som.... -.- jag har varit utskriven i  snart 2 månader, 6 veckor och det förföljer mig. Nu får jag inte ge blod föränn i April bara för att det kan ta 6 månader innan man är 100% frisk om man har varit inskriven över 48 timmar -.- aja jag taggar tills dess :p
efter att jag hade tagit prover o så satt jag iaf och fikade ett tag där, jätte mysigt ställa faktis :) och nu sitter jag i skolan och väntar på att fler ska dyka upp, jag börjar inte förrän 12.15 -.- seegt!! men men va fan ska man göra :p

saknar sommaren som faan!!! hoppas vintern går fort!!
student och långklänningar, hoppas våren kommer fort!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback