Har legat på sjukhus senaste veckan...

...därför jag inte har uppdaterat, men nu ska jag lite snabbt berätta vad som har hänt den sista veckan...Det började med att jag helt plötsligt började må SJUKT dåligt i skolan i onsdags och till slut svimmade jag i korridoren. Som tur är har jag världens bästa kompisar och dom ringde både ambulans och mina föräldra, så efter ett tag kom ambulans och även pappa och då visade det sig att jag hade nästan 40graders feber. så det var bara att åka hem för min del. men under natten så blev det bara värre och värre och jag kräktes hela natten.
Torsdagen var ett helvete så vid 6-tiden åkte pappa in med mig till akuten och vid 23-tiden blev jag inlagd på Danderyd och spenderade natten i hallen på Infektionsavdelningen.
På fredag morgon hämtades jag upp av en ambulans och flyttades till Karolinska och har legat där sen idag. Efter en jävla massa blodprover och benmärgsprover o skit så fick jag veta att jag kommer få stanna över natten, kanske få permision över helgen och sen komma tillbaka för att kolla upp och bli utskriven på måndag, men icke!!
På söndan sa dom att jag skulle få komma hem i tisdags men så blev det inte heller....så när tisdan kom och jag fortfarande var kvar så blev jag rätt deppig...men så idag fick jag ÄNTLIGEN komma hem!! det är så otoligt skönt att inte vara kopplad till nåt dropp som man måste rulla med sig så fort man ska gå på toa...
iaf nu e jag hemma och ska äta upp mig ordentligt! har gått ner 7kilo den här veckan, så min kropp är rätt mör!!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback