hemma!

haha skilladbrud!! Jag, Tove och John tog 1.11 tuben och sen gick min buss matchande så jag sa hejdå och sprang till bussen...efter ett tag somnar jag som vanligt och vaknar inte förränn 2 stationer efter min hållplats (de hör till saken att jag går av på slutstation) haha såååå oskillad brud!! :p så jag fick gå en bit men men!! haha:p Kvällen va skit rolig! det började med att jag, Tove och Hedda drack 2 flaskor Rosé på Moda innan vi begav oss till Aveny. Där blev det några drinkar och en jävla massa dans till Johns musik som va bättre än någonsin! har alldrig sett övervångingen så full!! iaf så drog vi lagom till att det blev värsta slagsmålet och alla vi 3 hade blodstänk över oss :/ skooooj!!! men nu ska mitt kkalasfulla jag gosa ner mig i sängen breve vovven!!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback