Rädsla!

Jag ryser för jag är rädd, rädd för att du ska försvinna. Visst, det är klart livet skulle rulla på, men fyfan vad jag skulle sakna dig! Jag skulle kanske inte gråta mig tills söms varje natt i flera år, men jag skulle alldrig glömma dig.
Vi har såå många fina minnen ihop du och jag! Vi har delat skratt och tårar. Våran vänskap har inte alltid varit på topp men den har alltid varit det bästa den kan vara!
Skulle någonting hända dig skulle jag inte kunna förlåta mig själv för att jag inte visade min uppskattning och kärlek mer!
Du är en av dom bästa vännerna jag någonsin kommer att ha och vänskap går inte att köpas för allt på jorden. Jag älskar dig syster-yster! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback