1 Januari

När jag skriv förra inlägget hade jag nog inte nyktrat till helt....:p men iaf så
Blev gårdagen mot förmodan väldigt lyckad! Vid 6 tiden så va Jag, Hedda, Camilla och Tove hemma hos Hedda för att fixa oss och dricka lite bubbel, vid 8 tiden så började vi gå till tuben och då hade även Mary och Johanna anslutit sig :) vi mötte upp julie, Marika, och josefine i centralen och tog oss tillsammans till jensen böfhus för att äta middag. Sen blev vi tvungna att att skynda oss till mosebacke för att "fira" tolvslaget.
Efter det traskade vi till medis för att festa in det nya året :) vi dansade och hade kul och av nån anledning fick jag för mig att jag skulle sova kvar där vilket inte va det bästa beslutet under kvällen xD men men jag åkte hem till Hedda under förmiddan och käkade chips o sen åkte vi, Camilla och Tove till donken och käkade massa mat :)
Lång inlägg...puss!
Haha nån har festat runt på min mobil och bland annat gjort den här oklara anteckningen :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback