145 dagar till studenten!!

Asså igår vart det ju inte riktigt som planerart:p jag åkte i fikade med Elin efter jobbet, sen åkte vi till enebyängen och mötte upp Hedda och Mary för att köpa chirre med dirre. Vi traskade sen hem till Mary där hon och Elin började sitt sagan om ringen maraton och jag och Hedda satt i köket några timmar och käkade innan vi vid 11 tiden åkte till....berga, efter ca 2 timmar där tog vi bussen hem, kom hem 4a -.- imorse vaknade jag o kände mig bakis....drack inte en droppe igår :p...aja idag så är det lite oplanerat men just nu ligger jag iaf i soffan och tittar på GG, inga nya avsnitt än så tittar fortfarande på gamla avsnitt :p puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback