149 Dagar till studenten!

Jag började min sista termin i skolan med att försova mig...och har sett bland mina kompisar att jag inte va den enda heller :p iaf så vaknade jag inte av något av mina larm, men när Josefine smsade mig vid 11.20 så vaknade jag med ett ryck...konstigt! sen så missade jag även bussen och då kände jag att det inte riktigt var värt att ta sig till skolan o komma över 2 timmar sen så jag gick hem och la mig i sängen o tänkte istället... Inatt somnade jag inte förrän 5, hoppas verkligen att jag kan sova tidigare inatt! hur ska jag annars orka upp imorn?! Kan jag inte sova inatt så går jag seriöst ut på promenad och håller mig vaken hela natten istället :p aja ska plugga nu...puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback