5 Januari

Irriterad jag blir -.- 2 av mina mobil inlägg har inte lagts upp...blöö...
iaf det första va när jag berättade om tisdags kvällen, jag och hedda möttes upp och delade en flaska vin och vitlöksbröd, sen kom Tove dit strax innan det stängde så då drog vi till Dovas och drack cider och käkade toasts inna vi beställde in en shot bricka, marianne jöinade även ett litet tag.
Vi stötte även på lite oväntat folk och det blev rätt steelt och en jävla massa fnitter från våran sida :p
.
Igår när jag vaknade så åkte jag på jysk med Camilla och köpte galgar och skohyllor, när jag kom hem så städade jag gaalet och satte upp hyllorna, blev jätte nöjd :) på kvällen så käkade jag god middag innan jag åkte in till stan för att möta upp tjejerna på wooken, efter det så drog vi vidare till Rose. Det var kul ett tag men jag och Tove tröttnade rätt fort och då drog vi till donken där vi träffade Andrew, Edström och deras kompisar. Vi käka mat och runt tre tiden så kom Julie, Hedda och MArianne och de vart en minst sag intressant hemresa xD
men nu ska jag duka bordet...puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback