Nånting jag har velat göra länge!

Nu tror jag har bestämt mig, har velat fram och tillbaka (mest fram!) och skrivit listor på vas som är positivt och negativt, och nu tror jag att jag äntligen har bestämt mig :) Efter sommaren så ska jag antagligen göra det, några av er vet, andra kanske förstår, och ni andra...fi får veta när det är bokat och klart, men som sagt....Det är någonting jag har velat göra sen jag gick i minst 7:an :p Åhh vill bara att tiden ska gå jätte fort nu!!
kan inte bestämma mig för vilken hårärg jag ska ha :s ska hålla mig ifrån
fär ett tag till (har inte färgat det sen början på oktober :o.) men i mars/april
så ska jag fixa till det, men vad ska jag göra?! :p
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback