14 Mars!!

Ga kväll!! HAr blivit av med mobilen så uppdateringen kommer nog inte bli bättre på ett tag :p men ska försöka! :)
Anyways...På sista tiden har jag festat, varit med kompisar, pojkvännen och jobbat :)
Förra onsdagen så var jag på min första skiva, Julies med tema marint, det va inte så mycket folk men vi drog igång dansgolvet och körde gärnet ändå :) På bussen hem så somnade jag och då va det nån jävel som snodde min iphone....så nu är jag stuck med min gamla skit nokia...-.- Men men jag ska få en ny och hel för 500kr så jag kan väl inte klaga för mycket... :p det som är störande är att det tar tid innan man får ut försäkringen :p
aja nu ska jag titta på big brother och sen ska jag sova :) puss!!
duckface....BAAAM! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback